Help needed

30 september 2014 - Elsloo, Nederland

Mijn beeld over mijn aanstaande trip heb ik in eerste instantie veel zelf gevormd.
Het werd mijn eigen "roze wolk" van ideeën hoe het er zou zijn en wat de omstandigheden waren.

Zoals dat vaak gaat met een roze wolk wordt deze in de realiteit grauw, grijs met bliksem.
Zo ook bij die van mij. In mijn voorbereiding heb ik contact gezocht met mede-vrijwilligers die al een keer bij St. Mary Kevin zijn geweest en heb ik tevens Joan (mijn contactpersoon op het weeshuis) gesproken om er achter te komen wat de huidige situatie is.

De klaslokalen staan op instorten, toiletten zijn er niet (gat in de grond principe dan weer wel) en ook is de waterpomp stuk waardoor er buiten het weeshuis (met alle gevaren van dien) water gehaald dient te worden.
Ik schrok hier op zijn zachts gezegd van en kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn voor 350 kinderen die hier dagelijks mee te maken hebben.

Zowel voor de waterpomp als de toiletten ligt er een projectplan klaar en is alleen geld het grote probleem. Beide projecten kosten ruim € 10.000,-

Nu is mijn doel daar om een marketingplan te maken om geld te genereren (lange termijn) maar hoe gaaf zou het zijn als ik nog een grote bijdrage kan doen aan deze 2 belangrijke projecten.

Ik opende een speciale rekening en vraag jou om hulp
Kun je iets missen maak dan je bijdrage over op

NL67 INGB 0650 0105 58
tnv J. Rutten
ovl Uganda

Waanzinnig bedankt !!

1. Ien en Emile Rutten:
    30 september 2014
    Gaan we doen lieve ondernemende zoon. xxx xxx
  2. Judith en Max:
    1 oktober 2014
    Jeroen, ik ga je komende week mailen met een heel mooi voorstel !!!!! Het heeft met Sinterklaas te maken en toch ook weer niet. Wacht maar af !!!! Groetjes Judith
  3. Maarten Smit:
    10 oktober 2014
    Hoi Jeroen...wat een mooi initiatief en ik ben erg benieuwd hoe je je trip gaat ervaren. Veel succes!