Flush the toilet

18 november 2015 - Elsloo, Nederland

Op 16 Maart liet ik trots weten dat we het geld bij elkaar hadden om te gaan starten met het eerste project na mijn reis in Oeganda. De bouw van nieuwe toiletten. Een project met een geschatte duur van +- 8 weken en de kosten waren duidelijk voor de start bekend.

Het heeft ietsje langer geduurd …  en ja … het heeft ook ietsje meer gekost maar gister was het dan zover … de opening van de nieuwe toiletten. Joan had me dit al een aantal weken geleden verteld dat de 17e DE dag ging worden en ik vond dit echt bijzonder dat ze er zoveel aandacht aan wilde geven, zij vonden het net als ik speciaal en dit was het minste wat ze konden (terug) doen.

Ik heb er echt naartoe geleefd en heb gister een beetje rare dag beleefd, onrustig, zenuwachtig en benieuwd hoe het uit zou zien en hoe de opening zou gaan.
Vanmorgen kreeg ik een kleine 40 foto’s en ik heb ze met tranen in m’n ogen van blijdschap bekeken.  WAUW! Blij, ontroerd en ongelofelijk trots  hoe het geworden is.

Ik vind het zo bijzonder dat WE dit hebben kunnen realiseren door jullie  betrokkenheid en donaties en we zoveel kinderen hebben kunnen helpen. We hebben de wereld een beetje mooier gemaakt door eigenlijk zoiets simpels als een pot waar je poep en plas mee weg spoelt.

Dit verhaal stinkt gewoon niet !!

Geniet van de geweldige foto’s, en wees net als ik, trots op jezelf

1. Erikarinsaar:
    18 november 2015
    GEWELDIG!!! Ontroerend mooi om de foto's te zien die zoveel dankbaarheid uitstralen!
    Jur wat zijn we nóg trotser op jou!!

En namens saar: poepe kakke sjiete!
  2. Ien en Emile Rutten:
    Lieve zonio,

Wat n geweldig nieuws!! En die stralende kinderen en wat je dan toch maar mooi bereikt hebt. Klasse,we zijn super trots op je!!
    mamsie en deddie
  3. Rutger:
    18 november 2015
    Echt gaaf!Heel mooi wat je daar hebt teweeg gebracht.
  4. Ronzy:
    18 november 2015
    WAAW! Wat mooi broer! Kan me de ontroering goed voorstellen. Hoe speciaal. Proud of you my brother! Much love X
  5. Ine en Frans:
    19 november 2015
    Jeroen geweldig. Aan de gezichten van de blije mensen kunnen we zien hoe dankbaar ze zijn en daar heb jij Jeroen voor gezorgd. Natuurlijk niet alleen maar wel de stimulator achter dit mooie project. We zijn heel trots op je! Groetjes Ine en Frans
  6. Bob:
    20 november 2015
    Jur echt cool dit! Echt super vet dat je dit hebt behaald! Super foto's!!!