Welkom op mijn reisblog!

16 september 2014 - Elsloo, Nederland

Hallo en wat gaaf dat je me volgt op mijn REISLOGGER!
Ik ga deze website gebruiken om je op de hoogte te houden van al mijn belevenissen tijdens mijn reis in Uganda.

Van 11 t/m 29 Oktober verblijf ik in St. Mary Kevin's weeshuis in Kajjansi, Kampala, Uganda waar ik ga helpen met het realiseren van nieuwe ideeën om inkomsten te realiseren uit educatieve activiteiten die ze met de kinderen (tussen de 5 en 18 jaar) organiseren. Dit kan door activiteiten zoals :

* Muziek : Brassband, Jazz band, dans
* Kunst : schilderijen, beelden
* Sieraden : Ringen, armbanden, oorbellen
* Landbouw : Varkens, kippen, schapen
* Gastenverblijf : Accommodatie ten behoeve van toerisme

Daarnaast zal ik meedenken over nieuwe manieren om hun werknemers (veelal vrijwilligers) te motiveren en dit te doen zonder inkomsten die er tegenover staan.

Om het gemakkelijk te maken kun je je aanmelden voor mijn mijn mailinglijst zodat je automatische een mailtje krijgt van weer een van mijn avonturen.

Groet,

Jur

1. Annemie:
    16 september 2014
    Hi Jeroen, Wat geweldig dat je deze reis gaat maken. We wensen je veel plezier en succes met de voorbereidingen! En we zullen je zeker blijven volgen. Liefs van de Ossies. Xxx
  2. Sue:
    Hi Jur!!

Ik ga je zeker volgen! Spannend!
  3. Erikarinsaar:
    16 september 2014
    suuuuuuuuuuuuuupertrots om jou liefste jur!
  4. Roel en mar:
    17 september 2014
    Wat een uitdaging, fantastisch dat je deze reis gaat maken en we horen graag wat je mee gaat maken op deze reis, veel succes, veel plezier, en geniet van alle indrukken die je op je af komen liefs
  5. Ronzy:
    17 september 2014
    Trots op je, maat!!!! Top!! Ik ga je volgen jonguh! Hug!
  6. Chantal Flendrig:
    17 september 2014
    Zo ken ik je. Vroeger was t al wtf fonds of zo. Veel succes met je reis en je prestaties! Groetjes Chantal
  7. Judith en Max:
    20 september 2014
    Geweldig !!!! Wat een reis en wat een mooi doel. We gaan je volgen en veel succes. Groetjes, Juud en Max.
  8. Anita en Peter:
    10 oktober 2014
    Hoi Jeroen ,
    Wat ga je iets moois doen , we wensen je echt heel veel succes !!!!
    Geniet ervan , maak heel veel foto's en hopelijk heel veel mooie herinneringen die je de rest van je leven zult koesteren .
    En last but not least ....... kom gezond weer terug XXX
  9. Minou:
    10 oktober 2014
    Heeel heeel veel succes!!!
    En dat je een super tijd zal hebben! Ik zal je volgen :)

gr van ons 4. Xx