Work in progres

14 april 2015 - Elsloo, Nederland

Een eerste update ...
De eerste donatie is gedaan en ze zijn direct aan de slag gegaan.

Ik ontvang dagelijks van Eddie een berichtje met daarin kleine updates van de status "Project Latrines"
Zijn eerste update was briljant (zie foto's) om een foto te sturen van al die blije gezichtjes van de kinderen met mooie teksten. Ik vervang graag mijn naam op dat bord door iedereen die gedoneerd heeft. Ongelofelijk trots ben ik dat we dit samen gerealiseerd hebben. Zonder jullie hulp geen start!
Dit is toch waar we het voor doen ... meer heb ik in ieder geval niet nodig. Rosemary die er ook nog trots op staat en zij is zo ontzettend dankbaar. Mooier kan het niet.

Ze zijn begonnen met het egaliseren van de grond en sneller dan ik had verwacht hebben ze een eerste opbouw gemaakt. Eddie verteld mij wekelijks vol trots de update en hoe fijn het is dat hun lokale bevolking dit kunnen maken. Dus naast dat we SMK heel blij maken helpen we ook nog lokale bevolking door dit geweldige project.

Check die foto's en geniet !!

Ik kan eigenlijk niet wachten om er zelf een keertje ...

1. Wenda:
    14 april 2015
    Fantastisch!! En dat ze ook al zo snel begonnen zijn! Dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen Jur!!! Trots op jou!!!
  2. Ien en Emile Rutten:
    14 april 2015
    Lieve zoon
    Wat n mooie blije gezichten. We zijn trots op je!!
  3. Anita:
    15 april 2015
    Geweldig toch als je dit ziet !
    Jou dag(en) kunnen niet meer stuk !!!!
  4. Ronzy:
    15 april 2015
    YEAHHHHH!!! Hoe gaaf dit! Goed gevoel om zo'n tastbare progressie en verrijking te zien. Happy faces everywhere. Good job!!
  5. Kai:
    Zo gaaf dit :)
  6. Ine en Frans:
    15 april 2015
    Super Jeroen wat gaaf die blije gezichten en hun enthousiasme. Trots zijn we!
  7. Angelique:
    Gaaf!!!